5ちゃんねる ★スマホ版★ ■掲示板に戻る■ 全部 1- 最新50  

■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています

【メンリブ紳士の宴@ホルモン焼き・42歳】2

1 : ◆wcmFRN81CA :03/11/30 02:22 ID:U6Jtn5Vi
雑談、議論、メンリブ談義から、
あなたの天才の発動まで、なんでもあり。

(男女板スレリンク集→http://www56.tok2.com/home/tumiki/

40 :Princess(-_-)Scrounge:03/11/30 13:40 ID:rjyi5UkJ
That don't impress me much / Snania Twain

(続き)

I never knew a guy who carried a mirror in his pocket
(ポケットに鏡を入れてる男なんてはじめて見たわ)
And a comb up his sleeve--just in case
(しかも袖口にくしまで入れて…まさかの時用?)
And all that extra hold gel in your hair oughtta lock it
(髪の毛はジェルでがちがちに固めて)
'Cause Heaven forbid it should fall outta place
(何があっても乱れないようにしてるのね、神さまのご命令?)
Oh oo oh you think you're special
(自分の事特別だと思ってるんでしょ)
Oh oo oh you think you're something else
(他の男とは違うと思ってるのね)
Okay, so you're Brad Pitt
(え、あなたブラッドピットですって?)
That don't impress me much
(でもそれがどうしたの)
So you got the looks but have you got the touch
(ルックスはいいのかもしれないけど、女の扱いはどう?)
Don't get me wrong, yeah I think you're alright
(誤解しないで、あなたが悪いとは言ってないの)
But that won't keep me warm in the middle of the night
(でも真夜中に私を温めてくれるわけでもない)
(そんなのちっともよくないのよ)

41 :Princess(-_-)Scrounge:03/11/30 13:40 ID:rjyi5UkJ
You're one of those guys who likes to shine his machine
(ご自慢の車をピカピカにしておく…そういうタイプでしょ、あなた)
You make me take off my shoes before you let me get in
(あなたの愛車にのるには乗る前に靴を脱がなきゃいけないのよね)
I can't believe you kiss your car good night
(おやすみのキスを車にするなんて信じらんない!)
C'mon baby tell me--you must be jokin', right!
(ねぇお願い、それ冗談でしょ?)
Oh oo oh you think you're special
(自分の事特別だと思ってるんでしょ)
Oh oo oh you think you're something else
(他の男とは違うと思ってるのね)
Okay, so you've got a car
(そうね、車を持ってるのは認めるわ)
(だけどそれが何なの?)
So you got the moves but have you got the touch
(小回りはきくわね、だけど女の扱いはどうなの?)
Don't get me wrong, yeah I think you're alright
But that won't keep me warm in the middle of the night
(でも真夜中に私を温めてくれるわけでもない)
(そんなのちっともよくないのよ)

42 :Princess(-_-)Scrounge:03/11/30 13:41 ID:rjyi5UkJ
You think you're cool but have you got the touch
(かっこいいとか思ってんでしょ?だけど女の扱いはどう?)
But that won't keep me warm on the long, cold, lonely night
(でも長くて寒くて淋しい夜でも私を温めてくれるつもりはないじゃない)
(そんなの全然いいと思わない)
Okay, so what do you think you're Elvis or something...
(そうね、あなたがエルヴィスか何かだったらどう?)
Whatever
(ま、なんでもいいわ)
That don't impress me
(あたしはなんとも思わないもの)

299 KB
★スマホ版★ 掲示板に戻る 全部 前100 次100 最新50

read.cgi ver 05.04.02 2018/11/22 Walang Kapalit ★
FOX ★ DSO(Dynamic Shared Object)